6.00 – 8.40 | Schodzenie się dzieci do przedszkola: zabawy dowolne służące realizacji pomysłów dzieci, praca indywidualna i praca w małych zespołach, zabawy integrujące grupę. |
8.40 – 9.00 | Czynności porządkowe, zabiegi higieniczne, samoobsługowe. |
9.00 – 9.30 | Śniadanie i realizacja zadań programowych w tym zakresie. |
9.30 – 11.30 | Integralna realizacja zadań edukacyjnych stymulujących rozwój dziecka zgodny z jego możliwościami, wynikających z podstawy programowej i planów pracy: praca z całą grupą, praca w małych grupach, spacery. |
11.30 – 12.00 | Czynności porządkowo – higieniczne i samoobsługowe, przygotowanie do obiadu. |
12.00 – 12.30 | Obiad i realizacja zadań programowych w tym zakresie. |
12.30 – 12.50 | Odpoczynek po obiedzie, głośne czytanie dzieciom. |
12.50 – 13.30 | Stworzenie sytuacji edukacyjnych w sali i na świeżym powietrzu. |
13.30 – 13.50 | Podwieczorek. |
13.50 – 17.00 | Praca indywidualna, rozwijanie specyficznych właściwości psychofizycznych, cech, uzdolnień, skłonności. |
15.00 – 17.00 | Zabawy integracyjne oraz zabawy dowolne wg. zainteresowań dzieci. |